Kızlar sorum başlıkta çok üzülüyorum ya😔
69günlük ikiz bebeklerim var emmiyorlar sağıp veriyorum 15gün öncesine kadar sütüm çok güzeldi ikisine de yetiyordu mamayı kendi sütümle yapıyordum buzluğa koyuyordum bi anda sağ göğsümde süt azalmaya başladı yine de sağıyorum ama tamamen bitti sol göğsümden 50-60ml gelmeye başladı sanırım bu göğsümdende kesilecek😔
Bestlak damla kullanıyorum humana çay içiyorum komposto bol su..
Sadece dinlenemiyorum uyuyamıyorum vaktim yok hep ayaktaym bana ne önerirsiniz böyle olup sonradan sütü gelen var mı