Neden bu kadar panik yaptınız anlamadım korkacak bir şey yok herkes şeker yüklemesi yaptırıyor. Değeriniz normal çıkmış düşükse zaten bir sorun yok açlık değerinizde 95-100un altında normal hayatınıza devam ediyorsunuz. 1. Saat değeriniz de 180den düşük 2. Saat değeriniz 160dan düşük olmalı. Bu değerlerin 3-5 değer yukarısı olması da şekeriniz var demek sayılmaz en fazla sınırda denebilir. En doğru bilgiyi doktorunuz verir.