Embey hayırlısıyla sağlıklıca kucagına almayı nasip etsin canım Rabbim bizimde aynı ilk bebişimiz prensesimiz senin dönemlerinde bi hastane vaktı gelgesede bi görsem saglıklımı diye sürekli endişeliydim sen gibi ama birazcık daha büyüsün zaten o kendi annecim ben burdayım merak etme diye dolanıyo içinde sağ salim sanada o günleri göstersin Rabbim hareketlerini iyice hissettiginde çok daha heycanlanıcaksın sonrasında zaten takmıyosun kiloyu 😂