Beybyi mükemmel bir şey ya ilk bebeğimde çok çektim sonuç mecburi sezaryene döndü 12 saat çektiğim sancı ve çok güzel ilerleyen açılmam olduğu için beni çok üzmüştü ameliyat olmak. Bayıltın bebek falan görmek istemiyorum ben uyutun beni dedim doktorum hayır dedi iyiki diyorum ki spinal yapmış bebeğimi yanıma koydular dedim ki bu ne insan bu an için beş tane doğurur üstüne başka hiçbir an hiç bir mutluluk yok resmen 🫠🥲💜