Kızlar kaç gündür eşim iş yerinde herkes hasta oldugunu söylüyordu o kadar kendini korumasına rağmen bi kaç gündür boğazları hafif agrıyor burnu tıkanıyordu bu belirtiler baslayınca ayrı odalarda yatmamıza ragmen 2 mizde dünden beri çok kötüleştik boğaz ağrısından yutkunamıyorum asla nefes alamıyorum ve uygulamaya göre 4 gün kaldı doğuma yurttdısında yasıyorum burda 40 dan sonra da beklemiyorlar. Lütfen tecrübeli kişiler hızlıca nasıl atlatabilirim bu şekilde doğum yapabileceğimi düşünmüyorum tamamen güçsüz hissediyorum kendimi ve dogum yapsam da bebeğimi nasıl emzireceğim doğar doğmaz ondan uzak mı duracağız çok endişeliyim. 😓😓😓