Arkadaşlar sezeryan kaçıncı haftada oldunuz? Erken alınanların sebeplerini merak ediyorum. İlk sezeryanım 39. Haftadaydı. 3800 grdı doktor beklemeye gerek yok demişti sen de çok ağırlaşma demişti. Şimdi 35. Haftadayım. Erken alcam dedi ama bu sefer devlete gidiyorum ve neden olduğunu sorduğum halde bir şey demedi😒