Merhaba arkadaşlar 17 ocakta 32. Haftam doluyor öğretmen olduğum için sonraki hafta okul kapalı 32 de çalışır alıp 33 de tekrar çalışamaz almayı düşünüyorum ama maaşım ve doğum param etkilenir mi şubatta eksikte olsa yine zamlı ücret üstünden maaşımı alırım değiş mi ? Bilgisi olan yazarsa sevinirim