Ayshababy tek değilsiniz, ne yazık ki bu vesveseler bende de oluyor. Randevuya yakın sarıyor tüm endişeler. Yarın randevum var ama 4 gündür günler geçmek bilmiyor. İlk gebeliğimde hiç bu tür şeyler hissetmemiştim ama bunda hep olumsuzluk düşünüyorum. Eşimde kendi kendini strese sokuyorsun sanada bebeğede yazık yapma düşünme diyor ama işte..