Evlattt Arkadaşlar 24 aralıkta sezeryan olucam gebeliğimin başından beri coraspirin oksapar kullanıyorum iki düşüğüm oldu bu üçüncü gebelik. Benim gibi olanlar var mı nasıl geçti ameliyatınız acaba
Srp53 Evlattt corasprini bırakmadınız mı hala ? Bana 32. Haftada aspirini bırakacaksın dedi. İğneyi de doğumdan bir gün önce sanırım. Ben de aynı şeyden korkuyorum ama asıl etkili olan aspirinmiş sanırım iğne etkisi 24 saat mi neymiş.
Yasminnnnn Evlattt 35 de coraspirini bıraktım 37 de doğum oldu bir sıkıntı olmadı igneyide doğumdan bir gün önce biraktiriyor doktorlar
Evlattt gizemm0688 ameliyatta herhangi bi kanama durduramama olur diye çok endişeleniyorum sizde mi kullanıyodunuZ
gizemm0688 Evlattt 34 haftalık hamileyim hala kullanıyorum. Öyle kanama durdurulamaz dıye korkmayın. Acil bır durum bıle olsa hangı ılacı ne zaman kullandığınızı söylersiniz ona göre müdahale yapılır
Bekledigimmucizemm Evlattt coraspini bırakman gerekiyordu ben 32. Haftada bıraktım iğneyi de bir gün öncesine kadar yaptım
Kaderkks Bekledigimmucizemm İkisinide kullanıyodum muayneye gitmiştim çünkü acil sezeryana alındım hiç bi aksilik yaşamadık ertesi günde taburcu oldum
Bekledigimmucizemm Kaderkks yaa çok iyi o zaman ben 32 de coraspini bırakınca bebek kilo alamadı kan akışından olduğunu düşünüyorum bir dahaki hamilelikte bende sonuna kadar kullanmayı düşünüyorum
Evlattt Kaderkks neden acil sezeryana alındınız bende biraz önce gittim bebek doğum kanalının başında dedi normalde tarihimiz 24ü inşallah bekler
Kaderkks Bekledigimmucizemm Ya ama doktordan doktora değişebilir ben doktorumun kontrolünde kullandım ikisinide
Kaderkks Evlattt Yüksek tansiyon idrarda protein kaçağı gebelik zehirlenmesi vardı sanırım şuan tam hatırlamıyorum