Ayse15 vallahi canım bende 16+3 haftalığım 2. Gebeliğim ve zayıfım ona rağmen bebiş biraz belli oldu karnım şişmeye başladı ama bende daha hiç hissetmedim ama içimizi ferah tutalım yani normalı 21 veya 22 haftalar ilk kızımdada 19,20 haftalarda hissetmişştim bakalım ya içimizi ferah tutalım 💜