Başından beri çok normal doğum hikayesi istiyordum.Ama malesef olmadı. Keçiören Medicalpark Bülent hoca takipliydim.19.11 saat 17.00 civarı suyum geldi. Sancılar başlasın diye bekledim. Saat gece 00.00 oldu halen sancım yoktu.saat 01.00 gibi hocayı arayıp hastaneye gidip yatış yaptık. Bebeğin enfeksiyon kapmaması için damardan antibiyotik taktılar. Ve halen sancım yoktu.Sabaha karşı hoca geldi . 1 cm açıklık vardı.suni sancıya başladık suni sancı verilirken nst ye bağlıydım ve 2 saat sonunda bebeğin kalp atışları 105 e düştü suni sancı bebeği strese soktu ve acilen sezeryane alındım .