Hcygllllll Etkilenecekler okumasın lutfen 🌺 Bugün 3 ay 13 gün oldu doğum yapalı. Doğum yapmadan önce foruma girdiğimde birisi 45 gün oldu yeni yazabiliyorum demişti. O kadar zaman fırsatı olmamış mı acaba demiştim benim 3 ayı geçti.. 40+3 te Etlik şehir hastanesinde doğum yaptım. Gebe okuluna katıldım açılma egzersizleri yaptım ananas hurma ahududu yaprağı çayı her şeyi denedim ama acilmam 1 cm i geçmedi. Sancimda son 1 ay boyunca hep 40 larda seyrediyordu hep sancılı gezdim. Zor bir hamilelik geçirdim kalcamda siyatik oluşturdu hormonlar yürüyemez haldeydim. Son gittiğim doktor hemen yatış verdi bebek zaten önden gidiyordu iri bir bebekti o yüzden bekletmedi. Yukarı çıkınca bebeğin karın çevresi geniş senin çatın dar ve hamilelikte kalp ritmi ile alakalı sorun oluşmuştu bende hiç riske atmayalım dediler sezeryan kararı verildi o ana kadar hep normaldi. Doğuma alınana kadar eşim yanimdaydi odada. Ardından doğuma alınmadan önce bana mide bulantısı için iğne vurdular metpamid bu ilaç anksiyete yapıyor onu alınca bende gerginlik başladı doğum haneye gittim buz gibi zaten bir de gerginlik arttı spinal anestezi yapıldı hiç bir şey hissetmedim bile anlamıyorsunuz nasıl olduğunu Allah var anestezi doktoru sayesinde fenalık geçirmedim beni çok sakinleştirdi sonra anestezi biraz fazla gelmiş bana ciğerlerime kadar uyuşukluk hissettim ve inanılmaz bir titreme asla durduramiyordum kendimi ellerim kollarim sağa sola çarpıyor öyle bir titreme odaya geçtim bir iki saat sonra geçti bu titreme. Bebeği çıkartırken hafif silkeliyorlar o an cigerlerim sökülmüş gibi oldu sanki ağzımdan çıkacak öyle bir ağrı anestezi ağır gelince hemen iğne yapıyorlar etkiyi azaltmak için işte asıl işkence burada başlıyor benim için. Herkes saatlerce anestezi etkisinde olduğu için rahatça odalarina çıktılar ben ameliyat haneden çıkarken ağrıdan ölüyordum ameliyat yerimden kan sızdırdı o yüzden hemen odaya alınmadım hasta bakicilara yalvardım beni sarsmayin diye ve canımda hiç tatlı değildir acı esigim yüksek normalde ona rağmen öldüm. Annem doğuma girmeden önce Hasbunallahu ve nimel vekil demisti bunu oku diye sadece aklımda ki buydu bunu sayiklayarak doğuma girdim çıktım 45 dakika sürüyor benim anestezim fazla gelmeseydi belki de hiç acı yasamayacaktim. Bebeğimi kaldırdılar kakasını yapmıştı anne karnında ve tam zamanında alınmış biricik oğlum. İlk yürüyüş gerçekten ölüm gibi parçalandim ve çabuk toparlanamadım idrarımı yaparken çığlık atarak ağlıyordum sanki içeride bıçak var beni kesiyor öyle bir acı. Çok zor günler geçirdim ama değdi mi derseniz fazlasıyla şuan tam yan tarafimda uyuyor kokusu bambaşka. Normalde gülümserdi bugün babasıyla oynarken birden ilk kahkahasini attı mutluluktan ağladım o kahkahasını duyunca her öğrendiği hareketi ile mest oluyorum. Annelik neymiş öğrendim. Dilerim Rabbimden bebeğine herkes hayırlıca kavuşur ağrısız sızısız benim yaşadığımı yasamadan 💟
Fatma011 Hcygllllll size çok geçmiş olsun 🌸bebeğinizle bir ömür sağlıklı sıhhatli mutlu huzurlu zamanlarınız olsun inşallah 🙏