13te başladı şu ara biraz daha sakin ama bildiğiniz topalladım. Yataktan kalkamadım. Resmen sol kalçamla belimin oraya biri bıçak sokmuş gibiydi. Adım atamayıp ağladığımı biliyorum. Doktora gittim doktorum bazı kadınlar kuyruk sokumundan kaynaklanabiliyor bu haftalarda birşey yapamam dedi. 15. Hafta daha iyi. Bebek yukarı çıktıkça daha sakinlediğini düşünüyorum. Bazen ılık bi duş bazen doğru yatış ve dinlenme pozisyonu iyi oluyor. Türkiye’de doktorlar önemsemiyor bu konuyu ama ben yurtdışı kaynaklardan araştırdığımda her 5 hamileden birinin yaşadığını yurdışında fizik tedavi ve gerekli egzersizlerle daha iyiye götürdüklerini gördüm. Kısacası yanlız değilsin arkadaşım. Birsürü bu haftalarda başlayan post dolu. Olabildiğince dinlen, sabit oturur vaziyette kalma. Çok sıcak olmamak kaydıyla duş al ve akşam yatmadan biraz süt içebiliyorsan iç. Ayrıca muz günde mutlaka 1 adet tüketmeye çalış ben bu şekilde çare buldum. 🌸