Merhabalar bende 32+4 üm ikinci gebeliğim oğlum olacak aşırı hareketli ne gündüz uyuyor ne gece uyuyor kızımda sancı pek hissetmediğim için şuanda oğlumda yaşadığımın ne olduğunu anlayamıyorum önde toplanma sertleşme bizde de var biraz aşağıda taşıyorum genelde ikinci gebelikler böyle olurmuş kızıma göre kilolu ve uzun ilerliyor ondan mı acaba diyorum yeri azalıyor ve bir. Hıçkırıktır gidiyor size anlatamam sizlerde de var mı hıçkırmak 😊