Meltem2910 Gamzeyigittt yani çatlak genetik birşey bence ama benim bacağımda oluştu çatlak genellikle ama çok aşırı bir çatlak değildi bir eczacı tanıdığım mamaaura diye krem var onu önerdi şuan onu kullanıyorum hem çatlaklarını hafif geçirdi hemde güzel nemlendiriyor ekstradan biooil kullanıyorum ama dediğim gibi çatlaklar genellikle genetik olabiliyor
Nazgrr Gamzeyigittt valla 36 haftaya kadar iyi geldiğimi düşünüyordum sonra birden fena şekilde her yerim çatladı 😕 lierac kremi bitirdim Hindistan cevizi yağıyla devam ediyordum görünce bende bir şok olmadım değil. Doğuma kadar yapacak bir şey yok sonrasında sporla falan toplamaya çalışcam tabi beyaz olarak izler kalır
aycatutall6121 Hindistan cevizi yağı kullanıyorum başından beri ama yine çatlıyor bünyeden bünyeye değişiyor
Cisemdnc Çatlak oluşumu hem derin Hemde cilt tipin ile çok alakalıymış ben bioderma yağı aldım 35 haftadayım kaşımadım ve hep yağlandım tabi kiloma da dikkat ettim ama derim normalde de zaten yağlı bi cilt