Gebesasli ben 37+2deyim hala bebek dönmedi maalesef sizin gibi midemin tam altında kendisi :) cuma günü tarih vericek artık yeri çok kısıtlı çok zor döner ama ameliyat günü bile dönen bebekler gördük ameliyata girerken son kez ultrasondan bakıcaz dönmemişse ameliyat dönmüşse eve göndericem normali beklicez dedi. Sezaryen olmadım daha önce ama iki kere bacak ameliyatı oldum hem de 4 saat uyanık kalarak. Panik yaptığın anda ruhun duymuyor hemen sakinleştirici , sedasyon veriyorlar. Uyanıksın herşeyin farkındasın ama bi var bi yok gibisin öyle bakıyorsun korku panik duyguların alınıyor sanki hiç korkma 😂 ki sezaryen dikiş dahil 30-45 dk bi işlemmiş