Aynı sorun bizde de var
Kardeşinin gelmesine az kaldı onun kıskançlığı mi, yoksa sendromdami anlamadım. Ama oğlum inanılmaz değişti. Çok ağlak bı çocuk oldu. Dur desem, hayır desem bağıra bağıra ağlıyor. Geçer diye bekliyorum ama hak getire. Birde son 1 aydır kıyafet krizlerimiz var
Her sabah fix 1 saat kıyafet beğendirmeye çalışıyorum.
Allah yardımcımız olsun 😐