Julej 8+3 günlük hamileyim ve mideme ani sancılar giriyor inanılmaz korku yarattı bu durum bende benim gibi yaşayan var mı kızlar :(
Mucizem00 Julej canım o haftalarda çok normal yerleşme agrıları oluyor kesede bebek oluşmaya başladığı için korkma 1 hafta geçer
Seda5892 Julej canım ben geçen su içeyim dedim mideme bi ağrı girdi ölüyorum sandım resmen mide ağrısı oluyor
Julej Seyyyma7 tam mideme vurdu kramp şeklinde ama anlamadım gerce geçti 5 dk sonra ama bebişim rahat olsn da acı çekerim :(
Julej Mucizem00 çok şükür canım bende tedirgin olmustum biz anne adayları böyleyiz işte allah sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Julej Seda5892 aynı benim de öyle oldu canım şaşırdım normalde böyle ağrılarım olmaz çünkü bi kaç gün sonra doktora gidicem bakalım ne diyecek
031965 Mide ağrısı bebeğinle alakası olmaz bi zarar vermez yani . Mideni rahatlacak şeyler tüket. Su da bazen ağrı yapar sonuçta yeni hamilesin tüm organların bu duruma adapte oluyor.
Julej Seda5892 canım bana vinalac diye bir şey verdi folik asiti bırak bunu iç dedi hem mide bulantısını engelliyormuş hem de vitamini bol bi ilaçmış dün aldım ilk defa bir günüm rahat geçti tabi kişiden kişiye değişir sana neden vermedi acaba
Seda5892 Julej daha önce düşük yaptığımdan dolayı çok ilaç kullanıyorum o yüzden başka ilaç veremem daha dedi