Riskli gebelik olduğum için doktorum sezeryan doğuma alacaktı perinat ile aralarında normal doğum yapar yapamaz zıtlığı oluştu sonra perinat doğum önerisinde bulunda doktorum acilden yatışımın yapılmasını istedi acildeki doktorum muayene etti ilk defa çatı muayenesine de girmiş bulundum 2 cm açıklık var normal doğurursun sen dedi ben riskli gebelik olduğumu defalarca hastanede yattığımı söylememe rağmen ben normal doğumcuyum ben seni doğurtucam dedi o gün yatışımı verdi suni sancı verdiler serumlar bağladılar sabaha kadr bekledik bende tık yoktu gece çocuğun zamanı var baş yukarda gelmez bu çocuk dedi ebe ilacı çıkartıp ameliyata hazırlayalım mı dedi doktor hayır sabaha kadar dursun ilaç belki ilerleme olur dedi ama bende koca bir günün sonunda sadce 1 cm açılma ve sıfır sancı vardı şekerim yükselmemiş ama tansiyonum 16 lara gelmişti doktorum sabah gelip ameliyata almamı ister misin dedi alalım riskli gebeliğim daha fazla riske atamam dedim doktor tmm dedi ameliyata aldılar 10 dk sonra kızımı gösterdiler öptürdüler tanıdık baş ebe sağolsun çıkar çıkmaz video çekmiş resim çekmiş eşime atmış ertesi gün kontroller de bir sıkıntı çıkmayınca imza verip çıktık hastaneden şimdi prensesimle yeni bir dünyaya merhaba diyoruz 🥰❤️❤️darısı isteyen herkesin başına ☺️