Mhrbnnn 37+4 şuan hastanede yatıyorum. Açılma yok bebek kanalda değil sancı nadir arada çok hafif oluyor. Hafif kanlı gelince doktor riske atmamak için yatış verdi. Eve gönderirim bebek plesantadan ayrılır da fark edemezsiniz o zaman da bebek ölür karnında dedi. 1 gün nst takipli yatış verildi