Ezgisu ya inanın okadar eminim ki takmasam olacak ama benim fsh hormonunda yüksek dr bana direk tüp bebek aşılama diyor inanasım gelmiyor çünkü ben 1 yıl önce istemedigim halde korunurken hamile kaldım başka.saglik sorunlarımdan dolayı sağlıklı gebeliğim sonlandırıldı çok pişmanım şimdi. Yine olir diyorum ama her ay bir umut. Insallah olur canım benim allah razı olsun allah yuvana bağışlasın bebeğini eşini