Esraaktg3 Vajinal enfeksiyona kesin bir çözüm bulan var mı acaba artık bezdim resmen fitil kullandıktan 3 güne kadar iyi ama sonra tekrardan başa sarıyor resmen artık bıktım. İşe yarayan çözümünüz var mı acaba
Seymalar Esraaktg3 en başta şekeri hayatınızdan çıkarmak sirkeli su ile yıkamak nioli yağı damlatmak külodunuza ve Hindistan cevizi yağı tüketmek ciddi oranda azaltıyor tabii bir de bol su🫶🏻
kubra464 Esraaktg3 29+5 şuan bebeğim ve 3. Gebeliğim geçmek bilmeyen bir enfeksiyon yaşadım . Ve 2 gün önce akıntı su gibi gelmeye başladı . Ben suyum geldi diye korktum acile geldim. Acilde sevk verildi şuan hastanedeyim sürekli antibiyotik serum ve büyük büyük serum takiyolar . Ve 3 saatte bir nst çekiliyor . Acilmam varmı diye baktılar suyummu diye cengele çıkardılar enfeksiyon o kadar ilerlemiş ki. Akıntı o yüzden çoğalmış. Şuan akıntı geçti damla şeklinde lekelenmem var. İnşallah geçer diye umud ediyorum . Yanımdaki hasta 34 haftalık oda enfeksiyon yüzünden gelmiş. İkiz gebeymis ve artık serumlara dayanamadı ağrı da var dedi sezeryan oldu .. bnmde korkum erken gelirse diye korkuyorum
dmom26 Beyaz bi ince örtü bul kendine bir hafta düzenli ütüyle basarak kullan hiçbir şeyin kalmayacaktır canım
Diloss12 Benim doktorum gebelikte kurtulamazsın dedi bende fitil krem vs kullandım ama kısa bir zaman sonra tekrarlıyor , sirkeli suyla yıka dedi bana , gecende gene ilaç istedim vermediler doğumdan sonra dediler.