dika Semaaduman doktorum suyun geldiğinde hemen mutlaka hastaneye gel demişti bana su azalsa bebeğe birşey olabilir Allah korusun
fairytale_ Semaaduman bence hemen doktora gitmelisiniz. Tansıyonum yuksek cıktıgı ıcın doktora geldım ve yatısım yapıldı
Ask2108 Semaaduman su geldiğinde beklemeden hastaneye gelin diyor doktorlar. Hemen doktora gidin beklemeyin lütfen .
yzcdlr3 Semaaduman bana da doktorum suyun gelirse hemen gel dedi sabah 4te gelmişti ben 7de gittim açıkcası korktum doğuruyorum diye değişik duygulara girmiştim🫠 7cm açılma vardı onu duyunca hepten zaten ne yapacağımı şaşırmıştım. Tabi riske atmamak lazım siz doktoru dinleyin ben korkudan gitmemiştim😀
1Ali Doktorum su veya kanama olursa gel demişti, suyum gelmedi ama kanamam başlayınca mecbur gittim hastaneye suyumuda 8cm de doktor patlattı hemen ardından serum taktı ne olur ne olmaz diye bence suyunuz geldiyse gidin doktorunuz daha iyi yönlendirir
Semaaduman Şu an için suyum yok ama gelirse naparım nasıl yaparım onu bilmediğim için sormak ve bilgi almak istedim
DryStr @Semaaduman ben 38. Haftada sabah lavaboya kalktım gittim sonrasında bişeyler yedim tekrar yatağa uyumaya girecektim baktım bişey geldi idrar sandım sonra suyum olduğunu anladım ama öyle çok değildi neyse hemen çanta şu bu derken hastaneye gittim nts de sancım yok açılma yok ama suyum çok azaldığı için sezaryene alındım eğer suyun gelirse sen ne olur olmaz doktora git
Edanur58 Yani hemen gidin tabi ki ama panik yapmayın sakın sakin kalın çünkü hemen su gelmesi ile bebeğe bişey olmuyor bence çünkü benim suyum gelmişti bir anda böyle sanki altına yapar gibi hemen gittim acile yatış yaptılar sabaha kadar beklettiler normal doğum için sabaha kadar da suyum gitti ama şükür bebeğime bişey olmadı kordon dolandığı için sezeryan oldum
guneseva doktorum suyun rengi onemli demisti. normal su gibi berraksa guzelce dusunu al hazirlan sakin ol acele etme dedi hastaneye gelis icin. ama eger suyun rengi koyu renkse yesilimsi gibi veya kahverengimsi gibiyse hemen gel demisti. (koyu renk su bebegin kaka yaptiginin göstergesi olabiliyormus o sebeple olabildigince erken gelsen iyi olur demisti)