Fundaaaa46 Gün içinde de normal hareketli ama akşam 9-10 dan sonra bi başlıyor durmuyor mesela suan 10 dkdır hiç durmadan kaynaşıyor olabilir bu durum normal mi yani cok hareket etmesi de 🥹 hersey kafaya takar oldum doğum yaklaştıkça
Aysun-52 Fundaaaa46 al benden de o kadar bi çocuk hiç mi durmaz 😂 37+3 üz bizde.. 1 saattir tepki yok uyuyor sanırım😂
Fundaaaa46 smyye57 valla öyle bende çoğu yerde tam tersini okumuştum aslında hareketler büyüdükçe azalıyor diye yer kalmadıgı için ama hiç de öyle olmuyor yani son gaz hatta artarak devam ediyor gibi 😂
smyye57 Fundaaaa46 yarın kontrole gidicem bende içim rahat etmedi doktor 36 da çağırmıştı daha fazla bekleyemedim
smyye57 Fundaaaa46 evet bugün gittim herşey çok iyi hareket etmesi çok normal etmemesi daha kötü dedi herşey yolundaymış çok şükür ben biraz ananas hurma yiyip pilates topuyla egzersizler yaptım erken mi yaptım acaba diye endişelendim sonrasın da doktor yapın yapın daha iyi dedi valla yarından itibaren egzersizlerime kaldığım yerden devam edicem bakalım ☺️