kubccc61 çok afedersiniz affınıza sığınarak söyleyeceğim ama gebelikte kanama hiçbir şekilde normal değil ve bunu buraya sormanız çok çok saçma. Yani böyle acil durumlarda buradan medet ummanız gerçekten saçmalık. Sizin gibi çoğu kişi yazıyor buraya kan geldi napayım falan diye. Bu ertelenecek bir durum değil hemen hastaneye gitmeniz lazım. Lütfen aciliyeti olan durumlarda burada çare aramayın. Umarım önemli bir durum değildir. Geçmiş olsun.