calmbird 1 haftadır göğsümde gelip giden bir hassasiyet vardı. Bugün ilk defa şişlik hissettim göğsümde ve kasıklarım yanıyor gibi acıyor gün içinde ara ara. Aşırı halsizlik var. Mide bulantısı vs yok. Adetime şuan 1 hafta var. Sizce gebelik olabilir mi ya ?
U-M_mom calmbird regl olacağın zamanda göğüslerde şişlik ağrı oluyor canım kasıklarda sancıda oluyor o yüzden bilemeyiz maalesef 😕 Regle 2-3 gün kala erken gebelik testi yapabilirsin 😌
calmbird Baby_B beklemek çok sinir bozucu ya 😅 gebesin derseniz yarın bebişe kıyafet bakmaya gideceğim o derece jsjsjs
Baby_B calmbird insallah canim,gönlünce olsun Simdi test yaparsan cikmayabilir,erken yap diyen olacaktir.Beklentiye girip cikmazsa uzulmeeye gerek yok 🥰Gecikme olsun derim