Nilbebek27 sizin gittiğiniz devlet hastanesi nasıl bilmiyorum ama nenim gittiğim devlet hastanesinde her gittiğinde karsındaki doktor farklı biri hatta farklı bir asistan oluyor o yüzden hangisine olursa ona randevu, sıra alıyosun. Mesela bugun gittiğim doktor kadın ismiydi muayene eden asistn doktor erkekti 🤣 o yğzden ameliyata hangi doktor giriyo vs sormadım bile inanın zaten hiçbirini tanımıyorum