Aklınıza takılan her şeyi sorabilirsiniz.. eğer unutuyorsanız not alın derim.. zaten genel olarak gelişimi nasıl diye soruyoruz ama bazen özel olarak işte ıhlamur içebilir miyim ya da spor yapsam nasıl olur tarzı sorular ekstra oluyor bunları not alıp gidebilrisiniz.. bende yarın gideceğim soracağım her şeyi not alıyorum daha kolay oluyor