İlave olarak bence 3-6 ay almayın tam yazmevsimine girilcek muhtemelen hep kısa kollu zıbınla durucak tek alt alabilirsiniz almak isterseniz ama bence doğunca gelişimine göre almak daha mantıklı ben hiç 3-6 veya 6-9 bir şeyler almadım çevremde kimse tavsiye etmedi