Hgmom1 Merhabalar adetim bitti biteli gece yatarken veya uzanırken kasığım ağrıyor ve bu bayağı sürüyor. En son ebe’ye gitmiştim rahmin sağa doğru eğik demişti bir iki hareket yaptı acaba o yuzdne mi bilmiyorum ama hep bir ağrı var bat 29 Aralık 🤷🏼♀️
776 Hgmom1 bende 1 hafta önce ebeye gittim bir iki hareket yaptı 2 gün ayrı bi ağrı yaşadım yani ağrılarım çok rahatsız edici oldu
776 Canım aynı sorun bendede var kasık bölgem ağrıyor sanki karnımın içinde bişey varmış gibi hareket kısıtlılığı yaşıyorum
Hgmom1 776 evet ebeden sonra ilk iki gün ağrı fazlaydı şimdi o kadar değil ama yine de ağrıyor. Sana ne dedi ebe
776 Bugün sol böğür kısmı ağrıdı az önceki farkettim lekelenmem var ama hamile kalma ihtimalim sıfır bu ay hiç birliktelik yaşmadım kafam çok karıştı
776 @“Hgmom1”#Rahim ters dönmüş dedi ama bence dönmedi rahim benimm çift rahim pek anlayamadı siz nerde gittiniz ebeye
Hgmom1 776 maalesef ama şöyle oldu nroaml adet günümde başta leke geldi sonra toplam 3 gün sürdü regl ilk defa bu kadar kısa surdu lekeylede bitti