Nurysf İlk gebeligimde çıkmadı herkeste çıkmayabilir canım yada çıkması bı anlam ifade etmiyor. Şimdi 22 haftalık ikiniciye gebeyim yine yok 😅
Handanby Mutlulugumm 30+3 oldum çok çok hafif sarımsı incecik küçük çizgi göbeğimin üstüne doğru oluştu 🤷🏻♀️ Çatlakta oluşmadı daha çok şükür
tazecikanneee Mutlulugumm 34+2yiz ama hala çıkmadı desem 😂 her gebelikte çıkmıyor diye biliyorum kuzum
Zeynpatak Mutlulugumm kimsede cikmamis yazdiklarina gore ben 23.haftadayim bayadir belli neden oluyoki acaba