Ozgeanne merhaba
Lütfen kusuruma bakmayın yazamadım hastalıktan falan ama o kadar duygulandım ki şimdi siz yazınca 🥹🥹🥹 çok çok çok zor dönemden geçtim fakat şuan çok sükür ayaga kalkabiliyorum fakat öksürük devam ediyor ve iştahım hala tam düzelmedi 🥹
Çok teşekkür ederim sorduğunuz için beni çok çok mutlu ettiniz🥹❤️❤️❤️