buse76 Brnde bir sürü şeyler denedim hatta dün gece bit post açtım. Ve sanırım benimde yumurtam çatlamıyor çnkü lh testi yapıp pik görüyorum ertesi gün çatlamış oluyor 2,5 senedir bazen güzel bazen kötü değerlere rağmen sonuç negatif. Bir ara yumurtlamadan bir gün sonra jinekolojik muayeneye gitmiştim yumurtamın boyutu için rahim kalınlığı için gayet güzel olduğunu söyledi fakat çatlama göremedim ben dedi doktor daha sonra e2 hormonuma baktı ve çok kötüydü yumurtlama günü bile değerim felaketti 66 sonra üzüldüm ve bir daha gitmedim