H_38 evet gaz sancısı berbat bir şey.Benim afedersiniz vajinadan bir ağrı saplandı başta ayağımı bile kımıldatamıyordum.Çok korktum bir ley oluyor sandım.Annem hemen üstümü kalın örttü ayağımın altına sıcak su torbası koydu.Biraz uzandım öyle, çok afedersiniz o gaz çıktıktan sonra rahatladım.Hatta gaz sancısı çeken bebekler de böyle mi acı çekiyor diye hayret etmiştim