sanli_hh Eldgrn bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim. Allah evladınıza da size de güzel günler göstersin 🤲🏻 içimi rahatlattı söylediklerinizi. Sakin sakin bekliyorum zaman geçsin inşallah güzel haberler alalım
sanli_hh Maalesef olmadı, bugün verdiğim değerle ve sabah hafif kanama ile değerlerimin 4.78 e düştüğünü öğrendim. Desteğiniz için hepinize çok teşekkür ederim, sizleri görmesem de verdiğiniz inanç beni çok mutlu etmişti
Eda42_ sanli_hh Çok geçmiş olsun kimyasal gebelik olmuş ama bundan sonra inşallah sağlıklı gebelik olur kendiliğinden hamilelik oluyor demek ki hayırlısı olsun inşallah sizin için