happy_El Kızlar selam, 20 kasım ilk regli günüm. Ovülasyon testine bakarak 5 aralıkta yumurtalama gününde beraber olduk. Bugün 15 aralık beta hcgm 13,42 cıktı. Reglime 6 gün var. Böyle erken öğrenen var mı? Normal mi bu kadar düşük olması?
Eldgrn happy_El iyi bile öğrenmişsin. 2. Günde bir kan verin mutlaka kan takibini yapın. Ben geç döllenme ile 5.67 ile öğrendim hayırlı olsun
hhaziran happy_El ilk gebeliğimde bende ovülasyon testi kullanmıştım ve regli tarihime 8 gün kala 7.86 değer ile öğrenmiştim 2 yada 3 gün sonra 40 küsürlere çıkmıştı. Doktorum daha kan vermene gerek yok artışın güzel demişti. Değerinizin düşük olduğuna takılmayın hem gününüze var, hemde en az %60 artış olması önemli 🌸 hayırlı olsun 🙏🏻🌸
Diyabetlianne happy_El evet canım benimde sat 15 kasım test verdim geçen salı beta 16 ydı 4 gün sonra 250 küsürdü inşallah gebelik var görünüyor 2 gün sonra tekrar ver bakalım değer artacak mı
happy_El Eldgrn teşekkürler 2 ay önce 6 haftalıkken düşük yaptım. Beta hcg cok düsük olduğu için emin olamıyorum. Sizin şu an kaç haftalık?
sanli_hh Eldgrn bu değerle birlikte yükselişleriniz ve gebelik sürecinize nasıl devam ettiniz, benimde benzer bi değerle öğrendim. Çok stres oldum..
happy_El hhaziran çok teşekkür ederim. 2 ay önce 6 haftalıkken düşük yaptım. Düşükten sonra tüm tahlillerimi yaptırdım 1 regl geçmesini bekledim. Bu ay da bu kadar erken ve düşük bir değer görünce acıkcası endişelendim.
Adamasal2 hhaziran şimdi gebeliğiniz nasıl ilerliyor acaba bende 6 gün kala 10.0 4 gün kala 40 ile öğrendim şimdi 2 gün var kan vermek istemedim artık gecikmesini bekliyorum gidip kan verip doktora gözükmek için🙏🏻
Eldgrn happy_El Ben doğurdum 22 aylık hatta şuanda, endişe etmeyin önemli olan düşük veya yüksekligi değil önemli olan bu değerin düzenli artış göstermesi
Berfinkya3 happy_El ben de 6 haftalık düşükten sonra 1 kere regl gördüm şuan 10 haftalık olduk maşallah 🧿
Adamasal2 happy_El merhaba bende adete 6 gün kala 10.0 4 gün kala 40 ile öğrendim şimdi adet günümün geçmesini bekliyorum 2 gün kaldı🙏🏻
Adamasal2 hhaziran ay maşallah maşallah inşallah böyle güzel artışla devam eder çok teşekkür ederim🫶🏻
Adamasal2 BilgecyLn merhaba şuan kal haftalıksınız acaba🙏🏻 bende adete 4 gün kala 40 ile öğrendim henüz daha adet olmadım 2 günüm var sonra tekrar kan vereceğim