Merhabalar kızlar ❤️ daha çok yeni geneyim beta 700 çıktı hamilesin dedi doktor ben şimdi kaç haftalık gebe oluyorum birde hiç bir belirtim yok mide bulantısı göğüs hassasiyeti yok bu normalmi sadece karın şişliği karın da gerginlik var onun dışında mide bulantısı falan yok her gebelik aynı belirtileri mi gosteriir