Nurarslan Denizeliha ilk 6 ile 9. Haftalar arasinda almis oldugunuz ultrason fotosunda eger sag tarafta ise kız sol tarafta ise erkektir.kimsede sastıgını görmedim.bnm 3 cocugum var ve hepsinde dogru cikti.sonraki haftalarda cocuk hep yer degistiriyor sag sol heryerde geziyor😅Cinsiyeti anlamak ve teyt etmek icn ilk ultrason fotoya bakın kızlarr💕💕
Suheda Denizeliha aynen canm insan ona göre biseyler almak icin hevesleniyor bide ilk ve beklenen bi bebis olunca😁
Suheda Benimki ilk ultrason resmindede sağda halada sağda yani karnımda solda olmuş oluyor 😁 benmki cok haylaz yer degistirmiyor valla
ElifSencan123 Peki benim tek yumurtaligim var oda sağdaki. Oyuzden kesemde sağ da benim 7.haftadayim ilk gebeligim böyle bir durum da benim hiç oğlum olmayacak mı ikinci doğumum olursa bile yine de kız mı olacak
Eymenbebek Denizeliha valla canım benim 4 gebeliğimin 3 ü sağ tarafımdaydı ve cinsiyeti oğlandı teki sol taraftaydı o da kızım oldu çok şükür