Bugün doktora gittim ultrasonda Kesenin normal olduğunu bozulmadığını söyledi. Kahverengi akıntım artık bildiğin adet kanamasına dönüştü. Avuç avuç kan geliyor hatta bazen pıhtı atıyor. Doktor yarın akşam tekrar Beta HCG istedi. Olabilir böyle dedi. Progestan iğne ve kan sulandırıcı verdi, yarın akşamki test sonucuna göre karar verecekmiş. Ama üstüne basa basa korkmaya gerek olmadığını kesenin bozulmadığını bu aşamadan bile dönüldüğünü iyiye gittiğinin örnekleri olduğunu kanama olsa da gebeliğin ilerleyebileceğini söyleyip moralimi yüksek tutmamı söyledi. İnşallah yarın da sonuç yükselir ilk değerim 490′dı.