Sarem Ben bigün sancılanmıştım ama kuvvetliydi apandist sanmıştık. Acile gittik ve bana gebelik testide yapılmış sonucu negatif çıkmıştı. Bu sırada da korunmayı bırakmıştık çocuk düşünüyorduk demek ki bu ay olmamış demiştim. Ancak 1 hafta sonra tam adet günüm de yine sancım olunca hafif içimden evde test yapmak gelmişti. Planladığımız birşey olduğu için evde test vardı ve adet günüm de testten öğrendim hamile olduğumu ama 1 hafta önce kanda yoktu. Döllenmeyle alakalı olduğu için kişiden kişiye göre değişiyor ama 8 gün çok gibi bence en azndan 2 3 gün kalaya kdar beklemelisin hatta doktorlar adeti de bkaç gün geçsin diyorlar. Ben üzülmüştüm kanda negatif çıkınca ama aslında hamileymişim.