N_se1 2 yıl beklemiştim oysa bir mucizeyi yeni nasip etti rabbim ve 8+2de kalbının durdugunu ögrendim cok acı derin bir bosluk var içimde hiçbir seye hevesim kalmadı ama yinede isyan etmıyorum canı veren allah alan allah vardır bir bildigi elbet allah birdaha evlat acısıyla sınamasın cok bekletmeden hayırla saglıkla ve kolaylıkla tekrar anne olmayı ve dunyaya getırıp yetıstırebilmeyi nasıp etsin benım gibi bekleyen herkese sabrının mükafatını versin inşallah …
Ftmadegrmenci N_se1 bir oğlumu 7 yaşında bir bebeğimi 4 aylık karnımda kaybettim imtihandan geçiyoruz çok zor çok başka bir acı Allahım sabır versin
Ervaa2534 N_se1 canım ne denirken acısı çok zor gerçekten bende iki gün önce 9 haftalık olması gerekirken 6 haftada kalbi durmuş kürtaj oldum bizde 5 senedir istiyoruz yeni gelmişti Allah’a çok şükür bi kızım var ama ikinci çocuğu çok istiyorduk ilk bebeğimide 36 haftada dekolmandan kaybetmiştim yine aynısını yaşadım resmen rabbim bu durumu yaşayan herkese sabır versin çok zor 😞
nurssmom N_se1 Allah yardımcınız olsun çok zor oluyor gerçekten ve kimse anlamıyorr hatta acıları kıyaslıyorlar. Kimse kimsenin içinde kopan fırtınaları bilemez. Birincisi 8 haftalıkken elime kesesiyle birlikte düştü. 7 ay sonunda mutlu olucam dedim hamile kaldım 2.buçuk aylıkken kontrolde kalbinin durduğunu öğrendim. Genelde daha hissetmedin şükret yorumları olucak. Aile bireylerinden bile şükret çocuğu hiç olmayanlar var en azından çocuğun oluyor yorumları alıyorum sürekli. Üzülmicekmişim kafama takmıcakmışım olacakmış eninde sonunda. Allah kimseyi evlat acısıyla sınamasın her anlamda. Bende 2. bebeğimden sonra kaygı bozukluğu başladı. İlk dönemler çok kötü panik ataklar geçirdim. Kan pıhtılaşmasından dolayı kaybettim bebeklerimi, sonrasında öğrendik. Böyle olunca sağlıklı olmam için gerekenleri yapmaya çalışıyorum kendimce. Vitamin takviyeleri vs. 2 ay önce yumurtlama testlerine başladım şimdi kendimi onlarla oyalıyorum panik ataklarım azalmış durumda. Kendinizi oyalıcak şeyler bulun kısacası. Çünkü elimizden gelmeyerek çok üzülüyoruz. Allah birdaha böyle acı yaşatmasın inşallah bizede bizim gibi binlercesinede. Yalnız olmadığınızı bilin. Hiç birşey sizin elinizde değildi bunu bilin kendinizi suçlamayın çünkü kendimize çok gaddarız sürekli kendimizde sorun arıyoruz. Hayırlısıyla en güzeli nasip olsun çok güzel anneler olucaz inşallah ❤️
Eda42_ N_se1 Rabbim hakkında hayırlısı versin geçmiş olsun tek bir doktora mı gittiniz bir kaç doktora gitseydin kalp atışı önce varsa sonra mı durmuş peki
aycicegiiii Allah yardımcınız olsun, derdinizi hafifletsin inşaallah. Tez zamanda, sağlıkla, güzellikle hayırlısıyla bir gebelik nasip etsin 🙏🏻 Duamda olacaksınız.