Bahar_1993 Selam hanımlar bende 2.bebeğime hamileyim. Nerdeyse yolun yarısını geçtik. İlk doğumum sezaryen olduğu için bu da sezaryen olacak. Çam Sakura Şehir Hastanesinde doğum yapan ve memnun kalan varmı ?