Yvhbb Kızlar bata 4 gün var normal gebelik testi alıp denedim ilk dakikalarda çift çizgi gördüm sizce varmı yoksa ben mi kuruntu yapıyorum ?
Babyandmoms Yvhbb baya silik ama var gibide insan karamsarlığa kapılıyor tavsiyem Reglinizin geçmesini bekleyip testi tekrar yapmamız daha sağlıklı bir sonuç alırsınız ❤️
Babyandmoms Yvhbb sizi çok iyi anlıyorum 3 kayıp yaşadım bende her test extra heyecan stres endişe 😥 o yüzden erkenden heveslenmemek için gittiği yere kadar bekliyorum