sb17 Ozgezfroglu bende de vardı yara üstünde şişlik, uyşukluk. 4 ay oldu artık ameliyat olduğum, gitti şişlik falan
NurZenkin Ozgezfroglu uyuşukluk hissi hiç gitmeyecek canım ikincj sezeryan doğumum oldu 1 hafta önce .Ödemler için korse giyip bol acı kahve tuket narkozu aramışsin tam ondan kaynaklı.