Doktor ilaç verdi 5 gün boyunca kullandım (letu) yumurtalıklarımı kontrol etti ve ilaçla büyüdüğünü söyledi (21ölçü) boşuna beklemeyelim dedi o gün (cuma) günü çatlatma iğnesi oldu.Mormalde 36.40.saatler de ilişki öneriliyor.Doktorum 31.saatte ilişki önerdi diğer ilişki önerdiği tarihte 2 gün sonra acaba yanlış mı hesapladı yoksa bir bildiği mi var sormayı unuttum :(