Kızlar 33 haftalık oldum doktor suyun azalmış biraz dedi azaldığını fark edersen gel dedi idrar mi skinti mi su mu anlamiyorum peçete koydum az önce bir nem var koku yok şu gibi yani ama enim olamiyorum yarın tüm gün peçete koyayım dedim başka nasıl anlayabilirim acaba