heyymomm geçenlerde bebgin cinsieti kiz olsun diye dua isteyen postta boyle dusundugum icin linc yedim 😂 neymis efendim oglu zaten varmis da alt tarafi kiz istemis, dua etmis falan.. asla cinsiet ayrimi degil zaten bu. maalesef boyleleri evlatsizligin ne demek olsugunu bilmeyenlerden. Bosuna empati yapmalarini bekliyoruz.