Ayse-12345 Bebek deterjan olarak dalin kullanan var mı aldım da kötü vs diyen oldu da pişman oldum bilgisi olan var mı
Hamide_00 Ayse-12345 hiç bi sıkıntı görmedim ben çocuğum da 3 yıldır kullanıyoruz hiç değiştirmedim deterjanını
hhaziran Ayse-12345 dalinin içeriği ne yazık ki temiz değil. Şampuanlarıda keza öyle. Ben hala kızımın çamaşırlarını (4.5 yaş) bebek deterjanıyla yıkıyorum siveno- green clan- minoris eğer evde kalmadıysa marketten uny baby sarı kapaklı olanı alıyorum. Mavi pembe kapaklılarda parfüm içeriyor
Berfin58 Bende Dalin aldım hem sıvı hemde granül olanı kokusunu beğeniyorum kötü görmüyorum ben gayet iyi bence
Fatos11 Kimyasal olarak bilmiyorum ama benim makinami mahfetti bebegimin kıyafetinde çok kalıntıları kaldı granül tercih etmeyin dalanin granülu güzel yada başka sıvı deterjan alin
Bnguuu_102 Ayse-12345 evvahe doğal siveno başka tanımam kendim için de çocuklaeım içinde bebeğime de aynısını alıcam
hhaziran Ayse-12345 hiç bilmiyorum e faturanız vs duruyorsa arayıp bir sorun isterseniz yanlış almışız değiştirebilir miyiz diye