Kardelen_38 bende aynı durumdaydım o haftalarda şuan 31. Haftanın içindeyim doktorum bebeğin baş aşağı pozisyon aldığını söyledi ondan kaynaklıymış ,alt bölgemde baskı hissediyordum ve hareketlerini de aşağıda hissediyordum hala aynı durum bi riski yokmuş erken doğum vs. Hatta normal olduğunu söyledi artık bu haftalarda bebeğin pozisyon almasını, tabi doktorunuz kendi muayenesinde size daha detaylı bilgi verir