Kızlar 3 gündür boğazımda kuruluk ve ağrı var. Kızarıklık ve beyaz noktalar oluşmuş. Tuzlu su ile gargara yapıyorum anlık rahatlatıyor. İlerleyip ateş öksürük yapması korkutuyor. Önleyici tedbirler olarak yaptığınız uygulamalar var mı ? 25+4 teyim. Sağlık ocağına mı gitsem ne yapsam bilemedim 😷